Toimi näin jos SmartumPay-sovelluksen kirjautumisongelmat estävät etujesi käytön

Kirjoittanut Smartum | 18.11.2024

Olemme saaneet Smartumin edunkäyttäjiltä yhteydenottoja liittyen SmartumPay-sovelluksen kirjautumisongelmiin. Kirjautumisongelmat johtuvat osittain eri pankkien palvelunestohyökkäyksistä. Jos kirjatuminen ei onnistu, voit kokeilla maksun suorittamista internetselaimen kautta. Lue lisää täältä tai voit ostaa OmaLahjakortilla eduille lisää käyttöaikaa. Lue lisää alta.

Seuraa sähköpostiasi

Muistutamme edunkäyttäjiämme Smartum-etujen vahentumisesta. Tulet saamaan meiltä sähköpostiviestejä, joissa kerromme jäljellä olevan etujesi määrän sekä päivän, jolloin ne vanhentuvat. Lähetämme viestit 18.11.2024, yksi kuukausi, kaksi viikkoa, yksi viikko ja yksi päivä ennen kun etusi vanhentuu. Jos et saa meiltä viestejä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@smartum.fi.

Osta OmaLahjakortti vanhentuvilla eduillasi ilman kirjautumista

Näiden sähköpostin yhteydessä sinulle tarjotaan mahdollisuutta ostaa Smartumin OmaLahjakortti. Sähköposti sisältää ostomahdollisuuden, joka ei vaadi sinulta kirjautumista SmartumPay-sovellukseen. Näin olleen pankkien aiheuttamat häiriöt eivät vaikuta OmaLahjakortin ostamiseen ja saat jatkettua etujesi voimassaoloaikaa.

Voit ostaa OmaLahjakortin liikunta-, liikunta ja kulttuuri-, hieronta- tai työmatkaedulla. Saat sillä eduillesi kolme (3) kuukautta lisää käyttöaikaa. Uusi vanhentumispäivä lasketaan siitä päivästä, jolloin alkuperäinen etusi olisi vanhentunut. Esimerkiksi 31.12.2024 vanhentuvan edun uusi päivämäärä olisi 31.3.2025.

Uusi vanhentumispäivä mahdollistaa ettei etusi vanhene vielä tänä vuonna. Saat siis etusi talteen ongelmien ajaksi, vaikka et pääsisi kirjautumaan SmartumPay-sovellukseen. Ongelmat voivat olla pitkäaikaisia, joten suosittelemme OmaLahjakortin ostamista edunkäyttäjillemme.

Hyvä tietää OmaLahjakortista

OmaLahjakortti ostetaan olemassa olevilla eduilla ja siksi sen ostaminen ei aiheuta sinulle lisäkuluja. Maksat sillä samoissa käyttöpaikoissa kuin alkuperäisellä edulla. OmaLahjakortti on heti käytettävissä oston jälkeen. Kirjautumisongelmien poistuessa, voit tarkastella myös OmaLahjakortin tietoja SmartumPay-sovelluksesta.

Jos kirjautuminen SmartumPay-sovellukseen onnistuu, voit ostaa OmaLahjakortin alla olevien tietojen avulla.

Voit lukea lisää OmaLahjakortista täältä sekä OmaLahjakortin hyödyistä täältä.

Näin hankit OmaLahjakortin helposti, jos sinulla ei ole kirjautumisongelmia

Voit ostaa OmaLahjakortin SmartumPay-sovelluksessa. Osta OmaLahjakortti alla olevan painikkeen kautta tai seuraa alla olevia ohjeita:

  1. Varmista, että olet päivittänyt sovelluksesi uusimpaan versioon, sillä lahjakortin ostaminen uusimmassa sovellusversiossa.  
  2. Sovellus tarjoaa sinulle OmaLahjakortin ostomahdollisuutta Tilit-näkymässä. Löydät painikkeen sivun alaosasta.
  3. Valitse etutyyppi, johon haluat ostaa OmaLahjakortin
  4. Valitse summa ja paina Jatka-painiketta
  5. Liu'uta Maksa-slideria. Valmista!

SmartumPay-sovelluksessa oleva näkymä OmaLahjakortin osalta vaihtelee hieman, riippuen siitä onko käytössäsi Classic- vai Plus-saldoa. Classic-edulla OmaLahjakortin voit ostaa kuukausi ennen kuin etusi vanhenee.

Psst... käy kurkkaamassa kumppaneidemme parhaat tarjoukset Smartum Diilit -sivustollamme. Linkki: Smartum Diilit

Tilaa Smartumin edunkäyttäjän uutiskirje täältä.