1. Help Center
  2. Palveluntarjoajille
  3. Tietojen päivitys ja verkkopalvelun käyttö

Yrityksen käyttäjien hallinnointi verkkopalvelussa

Voit lisätä ja hallinnoida käyttäjiä kirjautumalla Smartumin verkkopalveluun.

  • Sopimuksesta vastaava voi lisätä toisen sopimusvastaavan tai tilittäjän osiosta ”käyttäjähallinta”.
  • Tilittäjä voi tarkastella tilitysraportteja verkkopalvelussa. Tilittäjä saa myös tilitysten mukana lähetettävät tilityslaskelmat sähköpostiinsa.
  • Sopimuksesta vastaava voi hallinnoida kaikkia sopimuksen tietoja ja päättää sopimukset.
  • Mikäli haluat poistaa nykyisen sopimuksesta vastaavan henkilön, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@smartum.fi

  • Toimipisteen käyttäjiä muokataan osiosta ”toimipisteet”, valitsemalla oikea toimipiste ja tämän kohdalta ”käyttäjät”.
  • Toimipisteelle on mahdollista lisätä toimipisteen pääkäyttäjä, joka voi tarkastella veloitushistoriaa ja muokata toimipisteen tietoja tai kassahenkilö, joka voi tarkastella veloitushistoriaa.

image (1)

  • Lisää käyttäjä painamalla ”lisää käyttäjä”. Muokkaa käyttäjän rooleja valitsemalla haluamasi käyttäjä listauksesta ja painamalla ”muokkaa rooleja”. Valitse lisättävät tai poistettavat roolit.

image (2)

  • Toimipisteen pääkäyttäjä voi hallinnoida toimipisteen käyttäjiä kohdasta ”toimipisteen käyttäjät”. Lisää käyttäjä painamalla ”lisää käyttäjä”.
  • Muokkaa käyttäjän rooleja valitsemalla haluamasi käyttäjä listauksesta ja painamalla ”muokkaa rooleja”. Valitse lisättävät tai poistettavat roolit.
  • Toimipisteen pääkäyttäjä voi lisätä kassahenkilön roolin. 

image (3)-1