Virheellisen maksun palautus asiakkaalle

Kuinka palautan virheellisen maksun asiakkaalle?

  • Asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että hän maksaa oikealla summalla ja etutyypillä oikeaan toimipisteeseen.
  • Voit kuitenkin palauttaa virheellisen maksun asiakkaalle saman vuorokauden aikana verkkopalvelussamme.
    • Kirjaudu sisään, ja valitse rooliksi Toimipisteen pääkäyttäjä.
    • Kohdasta "Veloitushistoria" voit etsiä kyseisen maksun ja avata sen painamalla tapahtumanumerosta.
    • Palauta maksu painamalla kohdasta "Hyvitys".
  • Mikäli et ehdi palauttaa maksua saman vuorokauden aikana, voit korvata virheellisen maksun asiakkaalle myös esimerkiksi lahjakortin tai vapaalipun muodossa.
  • Mikäli tämäkään ei onnistu, voit pyytää palautusta asiakaspalvelustamme sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@smartum.fi.