Työntekijän nimi muuttuu
Työntekijän sähköposti muuttuu
Työntekijän nimi muuttuu
💡Työntekijän nimen voi Smartum Saldoon muuttaa vain Smartum, ei työntekijä tai työnantaja.
Tietoturvasyistä emme voi vaihtaa nimeä chatin tai sähköpostin kautta tehdyn pyynnön perusteella. Työntekijän tulee toimittaa kuva henkilöllisyystodistuksesta turvapostin kautta.
Näin lähetät salatun viestin turvapostin kautta:
-
Mene sivulle www.turvaposti.fi.
-
Kirjoita kenttään "Lähetä turvapostia vastaanottajalle" sähköpostiosoite: kumppanit@smartum.fi ja paina Lähetä-painiketta.
- Vaihtoehtoisesti voit liittää suoraan selaimeen osoitteen https://www.turvaposti.fi/viesti/kumppanit@smartum.fi
-
Kirjoita avautuvan näytön ylimpään kenttään oma sähköpostiosoitteesi, johon saapuu Turvaposti-palvelimelta lähetyksesi vahvistuspyyntö.
-
Kirjoita viesti ja liitä mahdollinen liite/liitteet.
-
Voit hyväksyä viestille ehdotetun salasanan tai vaihtaa tilalle oman salasanan. Salasana toimitetaan vastaanottajan matkapuhelimeen automaattisesti tekstiviestillä.
-
Klikkaa ”Lähetä”.
- Turvaposti-palvelimelta tulee vahvistuspyyntö sähköpostiosoitteeseesi, pitää vielä kuitata klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä. Viesti lähtee vastaanottajalle vasta tämän kuittauksen jälkeen!
- Päivitämme työntekijän nimen 5 arkipäivän kuluessa.
Huom! Työntekijän omaan SmartumPay-sovellukseen uudet nimitiedot päivittyvät automaattisesti, kun työntekijä kirjautuu ulos ja takaisin sisään pankkitunnistautumista käyttäen. Vahvan tunnistautumisen kautta tunnistetaan että kyseessä on oikea edunkäyttäjä, ja haetaan päivittyneet tiedot.