Laskutustietomme muuttuvat. Miten muutan yrityksemme tietoja?

Näin päivität työnantajana yrityksenne tietoja Smartum Plus-palvelussa.


Miten päivitän yrityksen yhteys- tai laskutustietoja

Haluan lisätä toisen tilaajan palveluun

Päivitä omia tietojasi


Päivitä yrityksen yhteys- tai laskutustietoja

  1. Kirjaudu Smartum Plus -palveluun plus.smartum.fi ja valitse vasemman yläkulman valikosta yritys
  2. Siirry vasemman reunan valikosta Yritysasetukset -näkymään
  3. Tee tarvittavat muutokset yritys- tai laskutustietoihin
  4. Tallenna muutokset Tallenna- painikkeesta. 


    Miten lisään toisen tilaajan palveluun

    Tilaajat hallinnoivat edunkäyttäjiä ja työsuhde-etuja. Toisen tai useamman tilaajan lisäämisellä varmistat, että etujen hallinta sujuu keskeytyksettä ja joustavasti tilanteessa kuin tilanteessa.

    Lue lisää täältä: Kuinka lisään henkilön Smartum Plus-tilaajaksi? Käyttöoikeudet etujen tilaamiseen.

    Löydät ohjeen myös tilanteeseen, jossa tilaajahenkilö ei ole enää yrityksessänne töissä.



    Päivitä omia tietojasi

    Voit tarvittaessa päivittää myös omia tietojasi palvelussa. 

    1. Avaa profiilinäkymä: Avaa oma profiilinäkymäsi oikean yläkulman ikonista, joka esittää etu-ja sukunimesi ensimmäiset kirjaimet.
    2. Tallenna muutokset: Tallenna tiedot -valmis painikkeella.