Tilasin työntekijälle liikaa saldoa, miten palautan sitä? (Smartum Saldo)

Artikkelista löydät ohjeet työntekijän saldon määrän tarkistamiseen sekä saldon palauttamiseen takaisin yrityksen tilille tarvittaessa.

Mikäli haluat tarkastaa, paljonko työntekijällä on saldoa ja mahdollisesti palauttaa saldon yrityksen tilille, toimi seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään Smartumin verkkopalveluun ja varmista vasemmasta ylänurkasta, että sinulla on valittuna tilaajan rooli.
    Näyttökuva 2024-9-26 kello 12.21.41
    ​​

  2. Valitse vasemman puolen valikosta kohta Työntekijät.

  3. Avautuneesta näkymästä voit käytttää hakutoimintoa tai vieritä sivua alaspäin löytääksesi oikean työntekijän. Klikkaa työntekijän nimeä avataksesi hänen tietonsa.

  4. Vieritä sivua alaspäin, niin näet työntekijän etuihin ilmoittautumiset.

5. Klikkaa kyseisen saldon nimeä (esimerkiksi Liikunta ja kulttuurisaldo), nähdäksesi työntekijän saldon historian tarkemmin.

Näin avautuvalla sivulla näet nappulan Palauta. Tämän toiminnon kautta voit valita, paljonko haluat saldoa palauttaa yrityksen tilille, ja saldo palautuu saman tien. Voit palauttaa koko saldon tai vain osan siitä.

Näyttökuva 2024-11-13 kello 11.08.00

6. Jos puolestaan tilasit liian vähän saldoa ja haluaisit jakaa sitä yksittäiselle työntekijälle lisää, sinun tulee tehdä kokonaan uusi tilaus. Täältä löydät tarvittaessa ohjeet sitä varten.