Kuinka lisään toisen henkilön hallinnoimaan tilauksia?

Toisen tai useamman tilaajan lisäämisellä varmistat, että etujen hallinta sujuu keskeytyksettä ja joustavasti tilanteessa kuin tilanteessa. Uuden tilaajan lisääminen onnistuu yritysasetukset näkymästä.


Tästä artikkelista löydät ohjeet seuraaviin aihealueisiin:


Uuden tilaajan tai yhteyshenkilön lisääminen

Tilaajien tai yhteyshenkilöiden hallinta

Ongelmatilanteet


Uuden tilaajan tai yhteyshenkilön lisääminen:

  1. Kirjaudu Smartum-palveluun.
  2. Valitse hallinnoitava yritys ja siirry yritysasetuksiin.
  3. Siirry sivun kohtaan "Lisää tilaaja".
    Tässä osiossa voit lisätä uuden tilaajan tai yhteyshenkilön.
  4. Syötä lisättävän tilaajan tai yhteyshenkilön sähköpostiosoite. Varmista, että sähköpostiosoite on oikein, sillä kutsu lähetetään tähän osoitteeseen.
  5. Klikkaa “Lähetä kutsu” -painiketta. Kutsu lähetetään sähköpostitse, ja uusi tilaaja voi aktivoida roolinsa sähköpostin ohjeiden mukaisesti.

Uuden tilaajan kutsut ovat voimassa 48 tuntia. Jos kutsu vanhenee ennen aktivointia, voit lähettää muistutusviestin tilaajat osion toiminnot sarakkeesta.

 


 

Tilaajien ja yhteyshenkilöiden hallinnointi

Kun uusi tilaaja tai yhteyshenkilö on lisätty, voit hallinnoida heidän oikeuksiaan Toiminnot-sarakkeen kautta.

  • Lähetä muistutussähköposti:
    Tämä toiminto lähettää muistutuksen aktivoimattomasta kutsusta.
  • Peru kutsu: Jos kutsu on vielä aktivoimatta, voit perua sen.
  • Poista tilaaja tai yhteyshenkilö: Voit poistaa käyttäjän oikeudet, mutta huomioithan, että ainut tilaaja tai yhteyshenkilö ei voi poistaa itseään.


 

Ongelmatilanteet

Jos kohtaat ongelmia uuden tilaajan tai yhteyshenkilön lisäämisessä, varmista seuraavat asiat:

  • Sähköpostiosoite on syötetty oikein eikä se sisällä kirjoitusvirheitä.
  • Kutsu on edelleen voimassa (alle 48 tuntia vanha).
  • Olet kirjautunut SmartumPlus-palveluun oikeilla tunnuksilla.