Sopimuksen irtisanominen (palveluntarjoaja)

Tämä artikkeli kertoo, miten palveluntarjoaja voi irtisanoa sopimuksensa Smartumin kanssa ja lopettaa Smartum-maksuvälineiden vastaanottamisen

Sisällysluettelo


Sopimuksen irtisanominen on mahdollista sopimuksesta vastaavan roolilla

Smartumin kumppaneiden verkkopalvelussa voi tehdä erilaisia toimenpiteitä riippuen siitä, mikä käyttäjärooli sinulla on asioidessasi käytössäsi. Huomaathan, että: Sopimuksen voi irtisanoa ainostaan, kun käytät roolia sopimuksesta vastaava. Lue lisää eri rooleista täältä.
Jos haluat irtisanoa sopimuksen Smartumin kanssa, voit tehdä sen kumppanien verkkopalvelussa. Lue alta lisätiedot.

Koko sopimuksen irtisanominen

Jos haluat päättää koko sopimuksen Smartumin kanssa, kirjaudu kumppanien verkkopalveluun. Mene vasemman valikon kohtaan ”Asiakkuuden tiedot” ja paina ”Irtisano sopimus”.

Aseta sopimuksen päättymispäivä, joka voi olla aikaisintaan kuluva päivä. Asetetun päivän jälkeen et voi enää ottaa vastaan Smartumin maksuvälineitä.

Yrityksen toimipisteen irtisanominen

Jos haluat irtisanoa sopimuksen Smartumin kanssa vain tietyn toimipisteen osalta, kirjaudu kumppanien verkkopalveluun ja mene kohtaan ”Toimipisteet”. Paina halutun toimipisteen kohdalla punaista ruksia. 

Aseta toimipisteen sopimukselle päättymispäivä, joka voi olla aikaisintaan kuluva päivä. Asetetun päivän jälkeen toimipiste ei voi enää ottaa vastaan Smartumin maksuvälineitä.

Viimeksi päivitetty 4.2.2025