1. Help Center
  2. Työnantajille
  3. Onko yritykselläni SmartumPlus vai Smartum Saldo

SmartumPlus vai Smartum Saldo?

Mistä tiedät käyttääkö yrityksenne SmartumPlus vai Smartum Saldo -palvelua?

Smartum tarjoaa työnantaja-asiakkailleen kaksi eri palvelua, joihin molempiin pääset kirjautumaan Smartum.fi -sivun ylälaidasta:

Näyttökuva 2024-9-23 kello 15.21.00

Palveuissa voitte luoda ja hallinoida etuja sekä edunsaajia. Näihin palveluihin on erilliset käyttöohjeet, joten on hyvä olla selvillä, kumpaa palvelua käytätte.

(Huom! Joillakin asiakkaillamme on molemmat palvelut käytössä.)



SmartumPlus

SmartumPlus on Smartumin uusi työnantajille tarkoitettu järjestelmä, jossa etujen jako ja -hallinnointi tapahtuu. Jos yrityksesi on alkanut tarjota etuja Smartumin kautta vuoden 2022 jälkeen, käytätte todennäköisesti SmartumPlus -palvelua.

SmartumPlussaan kirjautudutaan tästä linkistä:
https://plus.smartum.fi/login

Näyttökuva 2024-9-23 kello 15.17.17

SmartumPlussaan kirjaudutaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.

SmartumPlussan ohjeet.



Smartum Saldo


Mikäli olette olleet Smartumin asiakas jo muutaman vuoden, käytätte todennäköisesti vanhempaa Smartum Saldo -palvelua.

Smartum Saldoon kirjaudutaan tästä linkistä:
https://extranet.smartum.fi/login

Näyttökuva 2024-9-24 kello 12.34.14

Smartum Saldoon kirjaudutaan Smartum-tunnuksilla, eli sähköpostiosoitteella ja salasanalla.

Smartum Saldon ohjeet.