Smartum-palvelujen hinnat työnantaja-asiakkaille

Olen Smartum Plus -asiakas

Olen Smartum Saldo -asiakas

Meillä on Smartum-pyöräetu


Olen Smartum Plus -asiakas

 

Mikä hinnoittelu meillä on SmartumPlus-asiakkaana? Tilaa tällä lomakkeella tieto yrityksesi hinnoittelumallista sähköpostiisi. 

 

💡Mitä eroa on ennakkolaskulla ja jälkilaskutuksella?

Ennakkolaskulla tilatut edut maksetaan ennen etujen käyttöönottoa. Jälkilaskutuksella (luotolla tilatut) edut yritys maksaa vasta niiden käytön jälkeen. Tämä vaihtoehto on saatavilla yrityksille, joissa on yli 50 edunkäyttäjää. Jälkilaskutus edellyttää luottotietojen tarkistusta. 

 

Palvelupalkkioon perustuva hinnoittelu ennakkolaskulla

Palvelupalkkioon perustuvassa hinnoittelussa laskutamme tilauksen yhteydessä palvelupalkkion. Palvelupalkkio käsittää kulut, jotka liittyvät palvelun tarjoamiseen, hallinnointiin ja ylläpitoon. Palvelupalkkion osuuteen lisätään kulloinkin voimassa oleva ALV, mutta itse edut ovat arvonlisäverottomia. Tilaukseen ei tule muita kuluja kuin palvelupalkkio. 

Joustavan edun palvelupalkkio on 5,5 % tilatun edun kokonaismäärästä. Joustava etu sisältää seuraavat etutyypit: liikunta, kulttuuri, hieronta, työmatka sekä terveys. Palvelupalkkio veloitetaan kerralla ensimmäisen laskun yhteydessä.

Lounasedun palvelupalkkio on 1,9 % tilatun edun kokonaismäärästä. Huom. Varmistamme etujen saatavuuden laskuttamalla kaksi ensimmäistä kuukautta täysimääräisesti, jonka jälkeen siirrymme laskutukseen todellisen käytön perusteella. Tämän jälkeen lounaskäyttö laskutetaan kuukausittain jälkikäteen. 

Lue täältä lounasedun laskutuksesta ja laskutuskaudesta ennakkolaskumallissa.

Ennakkolasku muodostuu tilauksen vahvistamisen jälkeen ja se sisältää tilatun edun sekä edusta muodostetun palvelupalkkion. Edut jakautuvat työntekijöiden käyttöön, kun suoritus näkyy Smartumin tilillä. 

 

Palvelupalkkioon perustuva hinnoittelu jälkilaskutuksella (luotolla)

Palvelupalkkio käsittää kulut, jotka liittyvät palvelun tarjoamiseen, hallinnointiin ja ylläpitoon. Palvelupalkkion osuuteen lisätään kulloinkin voimassa oleva ALV, mutta itse edut ovat arvonlisäverottomia. Tilaukseen ei tule muita kuluja kuin palvelupalkkio. 

Jälkilaskutuksella tilattaessa palvelupalkkiohinnoittelu menee seuraavasti: 

Joustavan edun palvelupalkkio on 7,9 % tilatun edun kooknaismäärästä. Palvelupalkkio veloitetaan kerralla ensimmäisen laskun yhteydessä. Käytetyt edut laskutetaan kuukausittain jälkikäteen.  

Lounasedun palvelupalkkio on 1,9 %  etutilauksen kokonaissummasta. Käytetyt edut laskutetaan kuukausittain jälkikäteen. Varmistamme etujen saatavuuden laskuttamalla kaksi ensimmäistä kuukautta täysimääräisesti, jonka jälkeen siirrymme laskutukseen todellisen käytön perusteella. 

 

Kuukausimaksuun perustuva hinnoittelu

Kuukausimaksuun perustuvassa hinnoittelussa veloitetaan kuukausittain 1,80 €/käyttäjä suuruisen käyttäjämaksun sekä 5 € suuruisen palvelumaksun. Kuukausi- ja käyttäjämaksu sisältää kulut, jotka liittyvät palvelun tarjoamiseen, hallinnointiin ja ylläpitoon. Käyttäjämaksuun ja laskukohtaiseen käsittelymaksuun lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero (ALV), mutta itse edut ovat arvonlisäverottomia. 

Kuukausimaksuun perustuva hinnoittelu on sama sekä ennakkolasku- että jälkilaskutusasiakkaille. 


Olen Smartum Saldo -asiakas

Kirjautumalla tilaaja-roolilla Smartum Saldo-palveluun näet hinnoittelunne Tilaushistoria -välilehdellä klikkaamalla tilauksen tilausnumeroa. Tilinhoitomaksu (%) näkyy palveluun avautuvan ikkunan erittelyssä. Smartum Saldon laskutuslisä on 15€/tilaus. 


Meillä on Smartum-pyöräetu

Työnantajana maksat palvelumaksua 15 € / kk / käyttöönotettu pyörä (sis. alv 24%). Lue lisää pyöräedun hinnoittelusta täältä