1. Help Center
  2. Palveluntarjoajille
  3. Tietojen päivitys ja verkkopalvelun käyttö

Yrityksen käyttäjien hallinnointi kumppaneiden verkkopalvelussa

Näin lisäät uuden käyttäjän yrityksellesi Smartumin kumppaneiden verkkopalvelussa

Voit lisätä ja hallinnoida käyttäjiä kirjautumalla Smartumin kumppaneiden verkkopalveluun

  • Sopimuksesta vastaava voi lisätä toisen sopimusvastaavan tai tilittäjän osiosta ”käyttäjähallinta”. Sopimuksesta vastaava voi myös poistaa tarvittaessa sopimuksesta vastaavan roolilla toimivan käyttäjän. 

  • Sopimuksesta vastaava voi hallinnoida kaikkia sopimuksen tietoja ja päättää sopimukset.
  • Tilittäjä voi tarkastella tilitysraportteja verkkopalvelussa. Tilittäjä saa myös tilitysten mukana lähetettävät tilityslaskelmat sähköpostiinsa.

Käyttäjien muokkaaminen

  • Toimipisteen käyttäjiä muokataan osiosta ”toimipisteet”, valitsemalla oikea toimipiste ja tämän kohdalta ”käyttäjät”.
  • Toimipisteelle on mahdollista lisätä toimipisteen pääkäyttäjä, joka voi tarkastella veloitushistoriaa ja muokata toimipisteen tietoja tai kassahenkilö, joka voi tarkastella veloitushistoriaa.

image (1)

  • Lisää käyttäjä painamalla ”lisää käyttäjä”. Muokkaa käyttäjän rooleja valitsemalla haluamasi käyttäjä listauksesta ja painamalla ”muokkaa rooleja”. Valitse lisättävät tai poistettavat roolit.

image (2)

  • Toimipisteen pääkäyttäjä voi hallinnoida toimipisteen käyttäjiä kohdasta ”toimipisteen käyttäjät”. Lisää käyttäjä painamalla ”lisää käyttäjä”.
  • Muokkaa käyttäjän rooleja valitsemalla haluamasi käyttäjä listauksesta ja painamalla ”muokkaa rooleja”. Valitse lisättävät tai poistettavat roolit.
  • Toimipisteen pääkäyttäjä voi lisätä kassahenkilön roolin. 

image (3)-1