Näin toimit, jos et saa laskua / jos sait maksumuistutuksen Vismalta

 

SmartumPlus
On hyvä huomata, että SmartumPlus-edut laskutetaan useimmiten ennakkolaskuna. Ennakkolaskulla laskutamme koko tilausta koskevan etujen arvon yhdellä kertaa tilauksen vahvistamisen jälkeen. 

Vaihtoehtoisesti tarjoamme jälkilaskutuksen suuremmille yrityksille. Jälkilaskutuksessa käsittelyaika on noin 5 arkipäivää ja laskutus tapahtuu kuukausittain jälkikäteen etujen käytön perusteella.

Laskutustavat
Palvelun käyttöönoton yhteydessä määritellään laskutustapa. 

  • Lasku verkkolaskulla: Valitse "verkkolaskutus" ja tallenna yrityksen verkkolaskuosoite ja operaattoritunnus.

  • Lasku sähköpostiin: Valitse "sähköpostilaskutus" ja tallenna sähköpostiosoite, johon haluat laskut toimitettavan.

Jos et saa laskua valitsemaasi vaihtoehtoon, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.


Visman maksuhuomautus
Mikäli olet saanut maksuhuomautuksen Vismalta, pyydämme sinua olemaan suoraan
yhteydessä Visman asiakastukeen. 

Visman asiakastuen yhteystiedot:
02 4808 8000 (arkisin klo 8–16)
maksuhelposti.fi