Miten työntekijä käyttää Smartum-etuja?

Työntekijä käyttää sähköisiä Smartum-etuja SmartumPay-mobiilisovelluksen avulla lähes 40 000 eri käyttöpaikassa ympäri Suomen. Etuja voi käyttää myös verkkomaksuna, sovellusmaksuna ja tekstiviestimaksuna.

Joustavaa SmartumPlus-saldoa voi käyttää lounas-, liikunta-, kulttuuri-, hieronta-, terveys-, pyörä- ja työmatka-etujen osalta toimipisteissä, jotka kuuluvat Smartumin verkostoon. Sähköisiä Smartum-etuja käytetään pääsääntöisesti SmartumPay-sovelluksen avulla.

Mikä on SmartumPay-sovellus?
SmartumPay on maksuton mobiilisovellus henkilöille, joille tarjotaan sähköisiä Smartum-etuja. SmartumPaylla maksaminen on mutkatonta ja käyttäjä voi keskittyä nautiskelemaan maksamastaan palvelusta.

SmartumPayn avulla etujen käyttäjä pysyy sujuvan maksamisen lisäksi jatkuvasti kartalla etujen määrästä, voimassaoloajasta ja maksutapahtumista. SmartumPay on ladattavissa maksutta sovelluskaupoista.

Kun työntekijä on ladannut sovelluksen App Storesta, Google Play Storesta tai AppGallerysta, hän voi kirjautua sisään sovellukseen. Kirjautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.


Missä Smartum-etuja voi käyttää?
Tutustu käyttöpaikkoihin suoraan SmartumPay-sovelluksessa tai käyttöpaikkahaussamme. Löydä juuri sinulle sopivat tavat hyödyntää etujasi tai kokeile rohkeasti uutta! 

SmartumPayn lisäksi etuja voi käyttää mm. verkkomaksuna (esim. Lippu.fi -verkkokauppa), sovellusmaksuna (esim. VR Matkalla ja HSL) sekä tekstiviestimaksuna. Lue lisää maksutavoista täältä.