Jos havaitset työsuhdepyörässäsi vikaa, täytä ensiksi reklamaatiolomake Smartumin sivuilla. Lähetämme tiedot reklamaatiosta pyöräliikkeelle. Reklamaation hoidat yhdessä pyöräliikkeen kanssa.
Täytäthän ensin reklamaatiolomakkeen täältä.
Kun olet vastaanottanut pyörän, sinun tulee tarkastaa pyörä 14 päivän kuluessa. Mikäli pyörä ei vastaa sovittua, tai jos työsuhdepyörässäsi on vikaa tai joudut palauttamaan pyörän jostain muusta syystä (esim. olet saanut väärän tuotteen), lähetä ensin reklamaatio Smartumin kautta pyöräliikkeelle. Ota sitten yhteyttä pyöräkauppaan ja sovi toimintatavasta. Pyöräkauppias on saanut reklamaation tiedot Smartumilta sähköpostiin.
Pyöräkauppias ehdottaa vian korjaustapaa. Myös Smartumin täytyy hyväksyä ratkaisu. Sinun vastuullasi on pyörän tai viallisen osan toimittaminen korjattavaksi, ellei asiasta toisin sovita.