Miten teen muutoksia lähetettyyn pyörätilaukseen?

Tästä ohjeesta selviää, miten toimit kun kumppaniportaalissa lähetettyyn pyörätilaukseen tulee lisäyksiä tai muutoksia.

Tilaukselle on mahdollista lisätä tuotteita ja palveluja, mikäli asiakkaalla on vielä pyöräetua jäljellä. On myös mahdollista tehdä jälkikäteen muutoksia jotka eivät vaikuta hintaan, esimerkiksi lisävarusteen vaihtaminen toiseen samanhintaiseen tuotteeseen. 

Tällä hetkellä kumppaniportaalissa tehty tilaus sulkee lomakkeen, joten mahdolliset muutokset tulee tehdä osoitteeseen pyoraetu.kumppanit@smartum.fi.

Koska portaalimme ei tällä hetkellä näytä edunsaajan jäljellä olevaa etua, tästä samasta osoitteesta voit myös varmistaa, onko asiakkaalla vielä pyöräetua jäljellä.  

Mikäli pyörä on jo ehditty laskuttaa, lähetä lisätystä tuotteesta tai palvelusta erikseen lasku samoilla laskutustiedoilla.