Näin päivität työnantajana omia tietojasi, kuten salasanaa tai yrityksen yhteyshenkilöä

Tietojen päivittäminen SmartumPlus-palvelussa
SmartumPlus-etujen tilaajana voit hallinnoida seuraavia yrityksen tietoja SmartumPlus-palvelussa sisäänkirjautuneena:

1. Yrityksen tiedot
2. Edun käyttäjien, eli työntekijöiden sähköposti (kutsut etujen hyväksymiseen lähetetään näihin osoitteisiin).
3. Edun käyttäjien, eli työntekijöiden tilin statuksen tarkistaminen: hyväksynyt edut käyttöön / odottaa hyväksyntää.
4. Tilaajaoikeudellisen henkilön lisääminen.
6. Raportointi: palkkahallinnon raportit ja etutilin saldot.
7. Smartumin pankkitiedot ja viitteen, joilla lounassaldoa voi täydentää suoralla tilisiirrolla.


Tietojen päivittäminen vanhassa Verkkopalvelussa
Voit päivittää tilin tietoja verkkopalvelun oikeasta yläkulmasta Käyttäjätili-osiossa. Valitse oikealta kohta "Asiakkuuden tiedot" -> Ilmoita uudet tiedot ja tallenna. Mikäli yrityksenne nimi on muuttunut, ilmoitathan sen asiakaspalveluumme. Jos yrityksenne y-tunnus on muuttunut, olethatn myös yhteydessä asiakaspalveluumme.



"En pääse kirjautumaan, tarvitsen uuden salasanan"

SmartumPlus
Etujen tilaajana pääset kirjautumaan ilman salasanaa. Tunnistautuminen tapahtuu täällä aina joko verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella Sinulle ei muodostu varsinaisia käyttäjätunnuksia, joille salasanan uudelleen asettaminen olisi mahdollista.


Vanha Verkkopalvelu
Paina smartum.fi -etusivun yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta, joka ohjaa sinut Smartum-verkkopalveluun. Heti verkkopalvelun etusivulla on linkki “Pyydä uutta salasanaa”. Paina linkkiä ja seuraa ohjeita, niin saat uuden salasanan sähköpostiisi.

Jos sait "Ups jokin meni pieleen" -virheilmoituksen kirjautumisen yhteydessä tai kirjautuminen epäonnistui, kokeilethan seuraavia toimenpiteitä, jotka yleensä korjaavat ongelman:

  • Tyhjennä selaimen historia ja evästeet

  • Kokeile kirjautumista jossain toisessa selaimessa

  • Kirjaudu palveluun selaimen incognito-tilassa (salatussa tilassa)



Toimi näin, jos yrityksen vastuuhenkilö/yhteyshenkiö vaihtuu
Jos haluatte vaihtaa yhteyshenkilöänne, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme. Voitte olla yhteydessä chatissa tai laittaa aiheesta sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@smartum.fi.