Näin päivität työnantajana yrityksen tai omia tietoja.

SmartumPlus-etujen tilaajana voit hallinnoida yrityksen tietoja yritysasetukset -näkymästä ja omia tietojasi profiili- näkymästä.



Päivitä yrityksen yhteys- tai laskutustiedot

Lisää tilaaja

Päivitä omia tietoja


Päivitä yrityksen yhteys- tai laskutustiedot:

Voit tarkastella yrityksesi yhteystietoja tai laskutusvalintoja Yritysasetukset-näkymästä.
Yritysasetukset löytyvät sivunavigaation Yrityksen hallinta -osiosta.

  1. Siirry yritysasetukset -näkymään.
  2. Muokkaa yrityksen yhteys- tai laskutustietoja
  3. Tallenna muutokset tallenna- painikkeesta


Lisää tilaaja

Tilaajat hallinnoivat edunkäyttäjiä ja työsuhde-etuja. Toisen tai useamman tilaajan lisäämisellä varmistat, että etujen hallinta sujuu keskeytyksettä ja joustavasti tilanteessa kuin tilanteessa.

Uuden tilaajan lisääminen onnistuu yritykseasetuket näkymästä ja seuraamalla ohjeita: Kuinka lisään toisen henkilön Smartum Plus-tilaajaksi? Käyttöoikeudet etujen tilaamiseen.

Toimi näin, jos yrityksen vastuuhenkilö/yhteyshenkiö vaihtuu

Ilmoita yhteyshenkilön vaihdoksesta asiakaspalveluumme. Voitte olla yhteydessä chatissa tai laittaa aiheesta sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@smartum.fi.

 



Päivitä omia tietoja

  1. Avaa profiilinäkymä: Avaa oma profiilinäkymäsi ruudun yläreunn ikonista joka esittää etu-ja sukunimesi ensimmäiset kirjaimet.
  2. Tallenna muutokset: Tallenna tiedot -valmis painikkeella.