Kun haluat tilata työntekijöillesi Smartum Plus -palvelun avulla etuja, rekisteröidy ensiksi palveluun verkkopankkitunnuksilla, lisää yrityksen tiedot ja hyväksy sopimusehdot. Sitten pääsetkin jo tilaamaan.
Uuden yrityksen rekisteröiminen palveluun
1. Jos yrityksesi ei ole aikaisemmin tilannut työsuhde-etuja Smartum Plussasta, aloita rekisteröitymällä palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Rekisteröityminen ei sido sinua etujen tilaamiseen.
Rekisteröidy Smartum Plus -palveluun tästä
2. Valitse "Lisää uusi yritys".
3. Täytä yrityksen nimi, y-tunnus, osoite ja laskutustiedot (verkkolasku tai lasku sähköpostiin) sekä laskutusviite.
4. Hyväksy sopimusehdot.
5. Tallenna.
Seuraavaksi voitkin siirtyä lisäämään työntekijät ja tilaamaan etuja.