Miten aloitan Smartum Plus -palvelun käytön?

Kun haluat tilata työntekijöillesi Smartum Plus -palvelun avulla etuja, rekisteröidy ensiksi palveluun verkkopankkitunnuksilla, lisää yrityksen tiedot ja hyväksy sopimusehdot. Sitten pääsetkin jo tilaamaan.

Uuden yrityksen rekisteröiminen palveluun 

1. Jos yrityksesi ei ole aikaisemmin tilannut työsuhde-etuja Smartum Plussasta, aloita rekisteröitymällä palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Rekisteröityminen ei sido sinua etujen tilaamiseen.



Rekisteröidy Smartum Plus -palveluun tästä


2. Valitse "Lisää uusi yritys". 
3. Täytä yrityksen nimi, y-tunnus, osoite ja laskutustiedot (verkkolasku tai lasku sähköpostiin) sekä laskutusviite. 

yrityksen-lisaaminen

4. Hyväksy sopimusehdot. 
5. Tallenna. 

Seuraavaksi voitkin siirtyä lisäämään työntekijät ja tilaamaan etuja.