Tässä artikkelissa kerromme, miten hallinnoit ja muutat perustietojasi Smartumin verkkopalvelussa.
Artikkelin sisältö:
Kuinka vaihdan sähköpostiosoitteeni?
Nimeni on muuttunut, kuinka toimin?
Mistä tiedän, onko työpaikallani käytössä Smartum Saldo vai Smartum Plus?
Viimeksi päivitetty: 12.3.2025
Kuinka vaihdan sähköpostiosoitteeni?
Käytössäni on Smartum Saldo
Vaihda sähköpostiosoitteesi kirjautumalla olemassa olevilla tunnuksillasi verkkopalveluumme.
Sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron vaihtaminen onnistuu vasemmassa yläreunassa nimesi vieressä olevasta profiili-kuvakkeesta.
Käytössäni on Smartum Plus
Et valitettavasti voi muokata tietojasi itse. Ota yhteyttä työnantajaasi ja pyydä häntä muuttamaan tietosi verkkopalvelussa.
Nimeni on muuttunut, kuinka toimin?
Nimesi päivittyy automaattisesti, kun kirjaudut sovellukseen vahvalla tunnistautumisella.
Vahvaan tunnistautumiseen käyvät esimerkiksi verkkopankkitunnukset ja Mobiilivarmenne.