Olemme havainneet osalla Smartumin edunkäyttäjistä ongelmia, kun he yrittävät kirjautua SmartumPay-sovellukseen.
Ongelmat johtuvat pankkeihin kohdistuvista palvelunestohyökkäyksistä, jotka vaikuttavat myös SmartumPay-sovellukseen kirjautumiseen.
Jos mahdollista, yritä kirjautua SmartumPay-sovellukseen käyttäen toisen pankin tunnuksia. Vaihtoehtoisesti voit kokeilla oman operaattorisi mobiilivarmennetta.
Myös mobiiliverkon häiriöt saattavat joskus aiheuttaa kirjautumisongelmia, eikä Mobiilivarmennekaan silloin toimi.
Muista tilata edunkäyttäjän uutiskirje sähköpostiisi. Lähetämme sinulle vain arvokasta ja relevanttia tietoa työsuhde-etuihisi liittyen.
Haluan henkilökohtaiset edunkäyttäjän uutiset sähköpostiini!