Sytytkö asiakaskokemuksen kehittämisestä, digitaalisesta liiketoiminnasta, datasta ja työhyvinvoinnista? Etsimme joukkoomme liiketoimintajohtajaa, joka on varustettu vahvalla digitaalisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisen osaamisella sekä ihmisläheisellä johtamisotteella.
Tehtävässä vastaat Smartumin myynnin, markkinoinnin ja asiakasymmärryksen kokonaisuudesta. Vastuullasi on digitaalisen liiketoiminnan, asiakaskokemuksen ja datan hyödynnettävyyden kehittäminen ja liiketoiminnan tuloksellisuus. Smartumin johtoryhmän jäsenenä pääset vaikuttamaan laajasti koko yrityksen suuntaan ja toimintaan.
Me Smartumissa uskomme, että työkulttuurin on muututtava. Tarvitsemme inhimillistä, joustavaa kulttuuria, joka ottaa huomioon yksilölliset tarpeet ja tukee työn ja muun elämän tasapainoa. Tämän muutoksen eteen olemme tehneet töitä jo useamman vuoden ajan. Tervetuloa joukkoomme, jos tunnet intohimoa olla osa tätä muutosta ja rakentaa inhimillisempää suomalaista työelämää.
Brändin kehittämisestä
Lähetä meille CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi sekä palkkatoiveesi 24.11.2021 mennessä osoitteeseen rekry@smartum.fi. Täytämme tehtävän kuitenkin heti, kun löydämme sopivan tekijän. Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Kristiina Lindh, puh. 0504400308, kristiina.lindh@smartum.fi. Puhelimitse saat Krissen parhaiten kiinni 9.-12.11. klo 14-16 15.-17.11. klo 15-16.
Smartum on suomalainen perheyritys, joka on rakentanut inhimillisempää suomalaista työelämää vuodesta 1995 lähtien. Luomme ratkaisuja, joilla työnantaja-asiakkaamme voivat tarjota työntekijöilleen joustavasti Smartumin työsuhde-etuja liikunnan, kulttuurin, lounaan, työmatkan ja hieronnan muodossa. Yli 13 000 asiakasyritystämme tarjoaa työsuhde-etuja lähes 700 000 työntekijälleen. Palveluverkostoomme kuuluu yli 28 000 kumppaniyritystä, jotka ottavat vastaan Smartum-maksuja.